-

Blev ingen träning igår! Och ingen anledning till varför har jag heller. Tokigt det kan bli. Så länge de står samma siffror på vågen så får de vara lugnt. Ska väl träna idag innan jobbet I guess, om de inte blir som igår att jag måste tvinga mig ut och gå till gymmet. Nedå men ska nog lyckas ta mig dit idag. Snart kommer januari också och en massa lediga dagar då jag inte kommer ha något annat att göra än o träna.

Anyway. Jobbet gick bra igår, rullade på väldigt fort faktiskt. Idag jobbar jag igen och sen är jag ledig 3 dagar! Awesomeness. Nu ska jag äta frukost o sen funderar jag på om jag ska gå o sätta in mina sparade drickspengar på kontot. Kanske väntar ett tag till ändå.

Älskade unge






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0