4 SURE

Ligger fortfarande i sängen, har väl legat här sisådär hela dagen. Hatar de här. Skulle egentligen haft andra adventsmys hos lollet o comp. Sjukanmälde mig för jobbet idag också så jag bestämde mig för att stanna hemma. Låsa in mig på rummet och bara kurera mig. Har druckit te hela dagen o knaprat piller jag hittade här hemma. 

Så nu ligger jag här och kallsvettas i min säng som inte har några lakan, medan mina vänner har det mysigt och killarna sitter i vardagsrummet o spelar någon slags högljudd FIFA. Skulle vilja ha en hund just nu. Som bara ligger och chillar bredvid mig. Som ett litet sällskap sådär. 

Nu ska jag försöka bädda sängen. Kommer somna tidigt ikväll. Thats for sureeeee 

Imorse hade jag det mysigt iaf. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0