GETTING CLOSER

Godmorgon! Idag vaknade jag av ett samtal från andra sidan jorden, kunde knappppt hålla upp ögonen ens så sa att vi skulle prata imorgon istället. Sen fick jag dåligt samvete, kunde inte somna om och så fick jag abstinens efter att prata med mina tjejer där borta. Saknar dom något så extremt! Men men, verkar som dom redan somnat. 

Dagens planer är att först gå och träna, ÄNTLIGEN tillräckligt frisk, sedan ska jag handla klart alla julklappar. Är egentligen inte så många men ändå. Insåg precis att de typ är en vecka kvar till jul, vad hände med tiden? 

Nu ska jag gå o göra ägg o gå till gymmet! 

En bild från jobbet idag, mitt i rushen! Sötaste



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0