A GOOD FEELING

Mmmmmm. Tillagade nyss en himmelsk köttfärssås och tittade på top model som numera är mitt favoritprogram! Längtar redan till nästa veckas avsnitt som jag kommer att missa dock för att jag är i Thailand då.. Får streama på nå vis! Nu väntar dusch och sedan sömn för imorgon står morgonträning på schemat och stängning på jobbet. Sedan hoppas vi på jobb på onsdag och torsdag, om inte så har jag en del att stå i så det gör inget (bla införskaffa mig ett par Rayban aviators för ett kalaspris) men hoppas alltid på jobb!

På torsdag ska jag och kevin få sova i Kjula igen också, för som det ser ut nu så skjutsar mamsen oss till Arlanda på fredag. Hon är ju för bäst min mamma!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Maria

Fina systrami💕

2013-02-05 @ 06:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0