AMAZING

Det tog 1 timme och sedan var det tomt på moln! Lyckliga som bara den studsade vi till poolen och pressade som tusan. Så nu ligger vi här! Jag ligger på mage och försöker sola nacken (den är helt vit) , ni kanske kan tänka er hur skumt det ser ut.

Under den timmen det var dåligt väder tog jag och Kevin en timmes helkroppsmassage och det var SINNES. Så skönt! Och kostade knappt nånting heller. Och ikväll väntar patong, pingpong show och SUSHI. Skiter i om jag blir magsjuk. Jag har ABSTINENS!

Känner på mig att denna dag kommer bli en utav dom allra bästa, vet inte riktigt varför. Men gillar känslan :-)

Nåväl! Dags att ta ett dopp i de blå och sedan käka lite lurre!

Btw. Går inte att ladda upp bilder här men på instagram finns det överflöd av dom. @emeliebackstrom heter jag där! Ni får nöja er med enbart text här! Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0