ARG

Idag har min mobil blivit stulen. Jag och kevin skulle simma och köpa en drink i poolbaren, han lade sin under hans handduk och jag lade min i väskan med mina hörlurar, vad jag minns iaf. När vi kommer tillbaka hittar jag inte min mobil, vänder upp och ner på hela stället där vi låg, helt borta. Panik. Gick och frågade alla vid poolen om dom sett något. Ingenting. Gick till receptionen där det var en kvinna som kunde både thailändska och svenska så hon erbjöd sig att följa med oss till polisstationen så vi kunde få något papper som var bra att ha i Sverige till försäkringskassan. Polisstationen var väl något av de mest patetiska jag sett haha. De låg och sov, satt på fb, satt och spelade spel osv osv. En av typ 8 pers jobbade iaf.

Nåväl sedan var de inte mycket mer vi kunde göra. Jävligt tråkigt att folk inte kan köpa egna grejer. Jävla idioter. Förstörde våran sista dag här, humöret sänktes så hårt. Så de fick bli en helkroppsmassage som tröst.

Nu ligger jag i våran stoora hotellsäng, som jag kommer sakna sjukt mycket, och vilar. Kevin är i receptionen där de är lite bättre internet och försöker fixa filmer som vi kan synka till ipaden till planet imorgon eftersom jag inte kommer ha någon mobil. Gullig som han är<3

Nu måste jag ta ett ryck. Kevin ska tatuera sig ikväll och jag ska ta en fotmassage med scrub och nagellack hehe.

Laterrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0