IN A FLOW

Då har man tagit hepatit A och B sprutan då.. Aj. Eller inte aj men jävligt jobbig känsla i armen! Lång jäkla nål rakt in i armen. Ne usch. De var inte kul. Och om två veckor ska det göras igen. 2 doser ska man få som kostar skjortan. Riktigt surt, kunde lagt pengarna på andra roligare saker..

Nåväl. Idag har jag jobbat! Känns bra att vara tillbaka i några dagar. Efter jobbet knatade jag hem och fick i mig lite kött och bea serverat av kevve! Han kan ju! Och efter det knatade jag iväg till gymmet. Blev 20 minuter på crosstrainern och lite go styrka på det. Det känns i kroppen att jag tränat varje dag i 8 dagar nu! Och det känns så jäkla bra. Måste nog vila imorgon men jag är bra jäkla sugen på att träna innan jobbet imorgon. De är jag iofs alltid på kvällarna och sen på morgonen vill jag inte göra något annat än att somna om!

Vi får se hur det blir! Btw, Mia på grötö! Underbart första program!

Nu blir de dusch. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0