MITT HUVUD HÄNGER INTE MED.

Bytte bort mitt morgonpass idag. Fick jobba över till 21.00 igår. Efter det var jag helt förstörd. Nog för att man redan var förstörd när jag skulle till jobbet liksom. Känner mig helt slut i både kropp och knopp hela tiden numera, har 150000 tankar som flyger runt i huvudet dygnet runt, samtidigt som jag jobbar vilket gör att jobbet blir tyngre än normalt. Tankarna flyger runt när jag ska sova också vilket gör att när jag kommer hem och är helt sjukt trött så kan jag inte sova ordentligt heller. Och det gör att jag inte orkar någonting. Sömnen är A och O och jag önskar verkligen att jag kan få tillbaka den snart. Blir ju inte bättre heller när man ligger på spänn och vaknar var femte minut för att man väntar på att jobbet ska ringa. Skulle vilja ha ett schema där jag vet varje dag när jag börjar så man slipper vakna 7 varje morgon utav att dom ringer och flyga upp på en gång. Mja. Fuck livet just nu. Som grädde på moset börjar jag bli sjuk. Tack för den. Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0