THIS IS F*CKING AWESOME

Shiiiit vilken vändning det blev på min kväll och dag igår! Hade en dålig dag, träffade Thaeer, hade en bättre dag, fick träffa min underbara brorson som är världens bästa, kvällen fick en bra start, åkte hem, skulle sova, fick sms angående beerpong och utgång, switchade från pyjamas till klackar, drog dit, drog ut, hade SJUKT kul. Behövde verkligen en sån här kväll. Det var helt underbart att få komma på andra tankar. Nu skulle jag alltså kunna DÖDA för någonting ätbart. En kebabrulle eller tallrik, eller pizza.. Eller max. Åh jag drägglar.

Ikväll kommer Felicia till mig, vi ska äta gosa och ha så mysigt så. Nu måste jag ha mat. Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp mig... Min pojkvän och jag har gjort slut, vi hade varit tillsammans i 1 år och 3 månader. Allt känns hopplöst, det enda jag gör är gråter. Hur kommer jag över honom?

2013-03-24 @ 14:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0