FRIDAY

Mobilen dog så hela inlägget försvann. Hatar när det händer!! La mig vid fem och skulle sova en halvtimme då jag jobbar natt inatt. Ställde klockan och råkade snooza tills nu haha. Kanske lika bra, inte kul att jobba natt när man är trött. 

Anyway. Idag har jag varit på sats för att träna och skriva in mig. Gick nästan hela vägen, hade inte med mig bankomatkortet så kunde inte betala startavgiften. Men träna fick jag så nu känns det i benen! Som de ska vara. 
Så ska dit imorgon o fixa allt med kontraktet. Har tagit utan bindningstid så de känns tryggt att jag kan säga upp mig när som helst om något skulle hända eller om jag bara inte vill träna där längre.
Bokade också in mig på spinningpass på söndag! Får se hur det är med norsk spinning! Hehe säkert asnice. Nu ska jag bara övertala Louise att börja träna på sats hon också;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0