VILODAG

Helgens nattjobb avklarat. Jävligt skönt. Inte ett jättefan av att jobba natt, ska förmodligen börja ta vanliga skift istället. Från och med nästa månad! Anyway. Idag är de söndag vilket betyder vilodag! Tog precis en promenad ute i höstvädret och nu landade jag i soffan. Helt död. Glad att jag inte jobbar idag! Ska ligga och TAGGA till för veckan som kommer. Jobb och även sista follow imorgon, host på tisdag och sedan första servitrisskiftet på onsdag! Shiiiiiit, bara o köra. Torsdag är de också jobb och på fredagsmorgon åker jag till SVERIGE!!! Så underbart! Behöver komma hem ett tag känner jag:)

Så jag hoppas att veckan går fort och bra. Då är jag nöjd. Nu ska jag nog sova en stund. 

Btw! Hittade värsta guldstället idag på pwn! Så fint med höstlöven på träden. Gay jag vet. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0