AT GILI TRAWANGAN

Nu har vi tagit ryggsäckarna ut på tur igen! Kom till Gili Trawangan för några timmar sen. Två timmar på ett båttak och man var typ som en hotdog när vi kom i land. Hade inte solskyddsfaktorn där och eftersom vi satt på taket så kunde vi inte gå ner o hämta. Fick låna lite av en norsk vi träffade där men tog bara på ryggen. Ledde till en redig bränna på fötter, ben, bröst och armar! Höll också på att kissa på mig eftersom de inte fanns möjlighet att gå ner under resans gång. Men de löste sig. Båtresan var riktigt skoj också, bara massa backpackers på båten så satt o snacka med folk från alla möjliga ställen!

I alla fall. När vi kom fram tog vi en hästtaxi, eftersom de inte finns några bilar här, till hotellet vi bokat. De var verkligen förjävligt. Låg verkligen helt öde långt ut i ingenstans och myror över hela rummet där vi skulle sova. Nej, de var verkligen ingenting för oss. Sover gärna inte med myror .... Eftersom vi inte betalat eller något så bestämde vi oss för att gå o kolla andra hotell. Sagt och gjort så gick vi längst stranden och letade, fanns många mysiga hotell men vi slutade upp på Balentines där jag ligger och bloggar ifrån just nu! Blir kvar här i 5 nätter nu, så niiiice

Från vårat fönster på rummet

Något glad tjej

Min bästis och jag


Hotdogs


Så såg de ut på båten









Kommentarer
Postat av: Annsing

Lite röda ben du har Emelie! Solar inte du lika mkt som Kevin som är så brun? 😘

2014-04-22 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0