KLAGOBLOGGEN

Känner för att skriva av mig här ibland men kommer på mig själv med att jag skriver samma saker hela tiden. Är nog för att jag gör exakt samma saker hela tiden. Vaknar, tränar ibland beroende på hur jag jobbar, jobbar, äter, sover. Varje dag är det samma visa. Att de är 8 dagar kvar till Bali kunde inte komma mer lägligt. Fyfan så jag ska njuta där borta. Till 110%! Blir snart deprimerad här alltså. Snart är sommaren här och då blir allt mycket roligare, förhoppningsvis. Annars går jag in i väggen.

Nu är det bara o kriga framtills Bali. Leva varje dag i nuet och bara tänka positiva tankar! Nu ska jag sova, spinning 10.30 imorgon. Med min sinnesgoa vän Emma <3

Lite såhär vill jag känna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0