UPDATE YEAH

Nu har jag inte kunnat uppdatera på ett par dagar då vi inte haft något internet. Nusa Lembongan var rätt öde, så internet gick sjukt långsamt eller inte alls! Annars var de ändå lite mysigt där, även fast de fanns så lite att göra. Vi hyrde moppe och åkte runt på alla möjliga ställen. Genom skogarna fick vi se hur lokalbefolkningen levde, de är rätt hemskt alltså men dom verkar vara lyckliga för det. Alltid lika glada o trevliga på deras knackiga engelska! Fick också se live när dom slaktade/avlivade en gris.. Inte så kul. Direkt efter det kom de fram en kille med VÄRLDENS sötaste hundvalp. Allergisk och svag för valpar som jag är så gosade jag med den. Fick lite exém i armvecket bara men annars var de lugnt. 

Jag menar, titta bara på den! Man vill ju bara gosa
Haha älskar killen i bakgrunden på första bilden.

Anyway! Just nu sitter jag i alla fall vid poolen på vårat hotell i kuta. Så sjukt skönt livet kan vara alltså. Ska bara softa här hela dagen o ikväll ska vi gå till ett shoppingcenter i närheten. Imorgon ska vi förmodligen ta en surfkurs! Sinnes ju. 



Gubben på bilden nedanför var 95 bast och knatade omkring med sin käpp en bra bit! Sjukt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0