ASAP

Idag på min, vad jag hade planerat, lediga ätardag blev de jobb 15-22 istället. Jobb går först, hur jobbigt de än är... De blev godis efter i alla fall, utplockat var de så fick bara de minst goda godisarna, vilket sög litegrann. Sen blev de chips, dipp och film. 12 years of slave fick 9 av 10 toasters. Lite för seg för min smak men annars jävligt bra! Och hemsk.. 

Känner att min ätardag har uppfyllt kriterierna för ett väl godkänt så imorgon börjar veckan om med träning o helt okej nyttig mat. Haha. Blir förmodligen spinning imorgon och yoga efter, men först ska vi upp till skatteetaten och fixa norskt personnr! Vårat 6 månaders har gått ut. Tiden går fort när man har roligt.

Och dumma tankar får gärna försvinna asap. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0