BRA DAG

Godafton. Har faktiskt haft världens bästa dag, fick ett tråkigt slut kanske fast ändå inte. Victoria startade min dag på bästa möjliga sätt, se bild nedan. Världens finaste tjej de där. Bra dag på jobbet helt enkelt, bra kväll också för den delen. Bestämde oss för att göra något annorlunda så vi gick till olearys o käkade o drack osv. Bra sällskap o god mat! I like. Sen tog sig hela sällskapet hem till oss o tittade på paradise. Mys var det. 

Nä, nu måste jag sova. Vill inte sova fast ändå vill jag det. Vet att jag kommer vara så fruktansvärt jävla trött när jag vaknar imorgon klockan 06.50.. Ooh herregud, ryser bara jag tänker på de.
Men snart hemma i etuna ju så jag är nöjd! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0