HALLAH PEOPLE

Hallaah people. 

En fin dag ändå. Tränade fritt imorse, satte konditionen på test på bandet medans jag tittade på galningar som simmade med hajar, tiden sprang förbi. Haha "sprang förbi", sprang på bandet, fattar ni? Kul ju..

Anyway, åkte sedan till Ikea och mixade ihop världens billigaste tvbänk. O lite annat tjafs som man alltid får med sig från Ikea. En filt, diskborste och ljus osv. Men så nu har vi iallafall en tv på rummet vilket är awesome. Den vill inte funka till kevins FIFA dock, vilket Kevin grinar lite över haha. Stackare, typ därför han ville få upp tvn. Ska försöka hitta nån sladd så det löser sig. Så vi båda slipper bo i vardagsrummet mer eller mindre. Så soft o kolla film i sängen  juuu. 

Sen på kvällskvisten gick jag och Kevin på olearys. Tittade fotboll, snark. Han mutade mig med att bjuda på middagen OCH 2 fotmassager. Deal!

Sen blev det ph i soffan och nu är de sovdags. Spinning 11.00 imorgon, ska kriga mig upp. Vilken uppsats detta blev, har inget liv jag vet. Natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0