SHOPPINGSUG

Idag körde jag Shape med Emma. Vi håller på o kör igenom passen som Sats har o erbjuda. Vill testa på allihop haha. Shape var i alla fall sjukt kul och bra pass. Lite uppvärmning och sen styrka i 55 minuter. Skakar fortfarande i kroppen, speciellt armarna. Underbar känsla!

Efter gymmet gick vi hem i snöstormen o när jag kom hem slängde jag ihop en liten laxröra! Stekte lax i chili, lök o paprika. På med lite soya och kryddor. Blev riktigt gott. 

Så nu ligger jag i soffan med lite halvt matkoma. Helt ensam hemma vilket är rätt skönt endå. Chillilicious liksom. Är såå fruktansvärt shoppingsugen så vet ju knappt vart jag ska ta vägen. De bästa(?) med Oslo är att stan stänger sent. De två största varuhusen har öppet till 22 liksom. Så man behöver aldrig känna sig stressad direkt haha. Ligger här och vet verkligen inte hur jag ska göra. Gå ut i kylan o gå en sväng på stan, eller ligga kvar här och ha allmänt tråkigt? Skulle ju spara pengar men har faktiskt inte shoppat på riktigt länge. Kliar i fingrarna. Vet också av erfarenhet att ibland blir mitt shoppingsug stillat bara av att gå runt o titta. Okej, nu vet nog alla hur detta kommer sluta.

Nejjjj, nu ska jag ta ett ryck. Gå o dammsuga eller något. Lateeeer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0