FINALLY DONE

Halloooo! Kom upp till träningen imorse. 10.20 var jag på gymmet. För er med normala liv så är 10.30 typ som att vara på gymmet klockan 06.30 för mig. Så messed up är jag! Sedan var de jobb mellan 13-21 efter det. En jäkla lång dag. Upp o ner har den gått också. Glad att den är över iaf. 

Efter jobbet tröck jag i mig en matlåda (sparmode), och sen blev de lite fredagsgodis. Och ännu bättre, jag fick prata med mina älsklingar på andra sidan jorden. Även fast dom gick runt på en fin sandstrand och jag låg här och hörde regnet utanför, så gjorde det nog min dag! Men som Tove sa, snart är de ombytta roller. Hihiiiiii

Nu ska jag snart sova! Hoppas på solsken imorgon så man kan få en promenad innan frukosten och jobbet.

Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0