FÖRSENAT INLÄGG

Hejhallååå. Chillar på tåget till Oslo, håller på att dö av uttråkhet. Vill bara komma fram nu. Annars har jag haft en riktigt bra dag faktiskt. Vaknade upp hos Tove imorse vilket var sjukt mysigt! Gick till Emelie vid halv nio och slingade håret samt klippte en cm! Skönt att fräscha upp håret lite. Efter det var jag superhungrig men spicy hade inte öppnat så gick och solade så länge. Somnade lite halvt, sjukt skönt. Sedan kom min älskade tovis till stan och jag fick mitt efterlängtade spicy. Sedan knatade vi runt lite. Hon fick hålla i mig många gånger då jag ville shoppa. Hon räddade mig verkligen kan man säga. Haha. 

Anyway, en timme kvar på resan här. Så trött på att åka tåg o bara sitta ned så skulle kunna springa en mil nu tror jag. Bokade precis Satsenergy imorgon. Jobbigaste passet ever med bästa instruktören i världen så de ska bara bli kul! Sen ska jag jobba pm på kvällen. Är rätt taggad på att jobba på nu framtill Bali faktiskt. Kommer jobba helt sjukt mycket så kan inte göra annat än att tagga. 

Annars så har min hemvisit varit sjukt bra, som vanligt. Mamma har leverat sjukt bra mat och skämt bort mig hela tiden. Lördagskvällen och natten var också kul med mina älskade vänner. Evigt tacksam för er, ni vet vilka ni är!
Söndagen var en riktigt familjedag. Älskar såna dagar när alla är samlade hemma hos mamma/farmor i Kjula. Kvalitetstid om något!

Detta inlägg skrev jag igår när jag satt på tåget. Hade inte publicerats tydligen! Well here you go! Nighty










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0