GODMORGON

Godmorgon folket! Igår somnade jag mer eller mindre direkt när jag kom hem efter jobbet. Åt en äggmacka och sen däckade jag direkt när jag la mig i sängen, kopplade in ipaden i tvn för hade tänkt kolla greys. Hann inte ens starta ipaden innan jag somnade. Sjukt skönt faktiskt! Sånt gillar vi. Just nu ligger jag i sängen bredvid min fina man som har tatuerat sig på armen haha. Varje gång han försöker vända på sig så han kan hålla om mig så gnyr han som en liten hund, för att han inte kan ligga på den armen, o så vänder han tillbaka igen. Han är ju för söt. 

Börjar jobba 15.00 o har tänkt att röra på mig något innan det. Ska nog ta mig till gymmet och köra fritt! Alltid skoj tycker jag.

Så nu ska jag ta ett ryck och ta mig till gymmet. Hadeee

Gjorde sambotestet på fb nyss, tänk vad awesome fampa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0