GODMORGON

Godmorgon! Vaknar upp med igentäppt näsa och hosta. Jag som trodde jag skulle lyckas med att inte bli smittad av Jesper och David, mina roomies, som var sjuka nyligen. Förstår inte när mitt immunförsvar lyckades bli så dåligt!? Klarar ju inte av någonting utan att bli sjuk. De är jävligt segt då jag vill hålla igång träningen.. Igår gick jag upp för att spinna 10.30 men de var en pissinstruktör så gick hem igen.. SKOJA! Haha ne jag var på bandet i 30 minuter, tog ut mig rejält vilket var en sån himla skön start på dagen. Lite styrka efter det och låg sedan i soffan hela dagen med Victoria och David. Sen var det jobb 17.00, som förövrigt gick awesome. En perfekt dag skulle jag vilja säga! 

Idag tog jag sovmorgon. Kevin ska iväg o tatuera sig klockan 13 så tänkte gå med honom dit o sedan gå en promenad samt handla lite mat medans han sitter. Sen blir det jobb igen 17.00 såklart! Hoppas på en lika bra kväll som igår. 




Kommentarer
Postat av: Annsing

❤️

2014-03-07 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0