LÖRDAG

Godmorgon folkens. Blev rätt sent igår efter jobbet så bestämde mig för att sova ut idag så sket i o ställa klockan. Vaknade vid kvart i ett och såg att de var sol ute! Då brukar jag alltid passa på att ta en promenad så så fick det bli. Så mysigt, behövde få röra på mig lite. 

När jag kom hem styrde jag lite krubb, kyckling wok. Bästa! Och nu ligger jag i sängen och softar. En powernap på detta vore ju fint! Något annat som vore fint är att få åka hem till Sverige. Längtar så in i bomben tills nästa gång jag ska åka hem, när det nu blir. Vill hem o ladda batterierna! Skulle också vilja gå en sväng på stan innan jobbet. Men måste spara pengarna.. Fan. Så shoppingsugen. Igen.. 

Ne nu ska jag gå upp. Städa o tvätta lite typ. Hadeeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0