ASANA AGUNG PUTRA

Nu har vi bytit till ett annat hotell. Mycket bättre tycker jag! De enda som är mindre bra om man jämför med förra är att vi inte har wi-fi på rummet, men de är ett väldigt litet problem. Det nya hotellets säng var helt himmelsk. Mååånga mjuka stora kuddar också vilket jag dör för. Älskar att drunkna i kuddar. 

Igår var vi långt iväg o letade efter shopping, lyckades väl helt okej då jag åkte hem med ett par nikeskor och ett par låga converse. Nu jäklar ska jag gå på mornarna! Typ bara därför jag köpte nikeskorna, känns som att jag gått upp 100 kg under denna resa så måste fan röra på mig. De kan man inte göra i flipflops. 

Annars händer inte så mycket, därav de dåliga bloggandet. Pressar till max varje dag. Spelar yatzy, dricker öl. Imorgon ska vi surfa igen o på kvällen ska vi träffa några eskilstunabor, alltid sköjj! 
Vi mår fruktansvärt bra i alla fall trots att verkligheten närmar sig med stormsteg. 
17e maj dagen efter vi kommer hem kommer bli sinnes. Första jobbdagen på 1 månad vilket kommer bli minst sagt kaos. Lite smånerrig redan nu. Men de löser sig alltid! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0