har så OTROLIGT tråkigt.

1.Vilken stad bor du i? Eskilstuna

2.Vad är sommarens hetaste planer? nästa sommar är det mycket resor på gång!
3. Favoritoutfit en varm utekväll? Nee men shorts, linne, "flipflap" som pappa kallar det

4. Filmkväll eller bio? Båda är goa men filmkväll är nog mysigare
5. Någon sommarflört? Neje ;)
6. Senaste drinken? Hm.. Fanta och rosé
7. Blir du lätt brun?
8. Härligaste stranden? Kreta nånstans

9. Ska du på någon festival denna sommar? Nästa sommar, ja det vill jag ialle fall
10. Sommarens favoritdoft? Nyklippt gräsmatta, eller grill doft!
11. Saknar du någon just nu? ja
12. Sportar du mycket i sommar? Nej, haha
13. Sommarens topplåt? Hm.. Dancing on my own kanske

14. Vilken skola börjar du i efter lovet? Rekarne still
15. Kan du tänka dig att använda stringbikini? Om jag måste så why not

16. Har du tältat under sommaren? Nej det är skandal :(

17. Är du rädd för småkryp? Ja spindlar är äckliga..
19. Föredrar du pool eller hav?  HAV!
20. Eller är du en badkruka? lite kanske.. ibland (a)

21. Vad är det för datum nu?: 18 augusti
22. Längtar du till skolan?:  nej...

SENASTE
1. Kompisen du träffade:
Fanny och louise<3

2. Personen du pratade I telefon med: Mami
3. Du fick SMS av: Ludwig W :)
4. Du kramade:  Marie

IDAG
5. Kläder:
Converse, en virkad(?) tröjan och jeans på det. en tråkig jävel
6. Bättre än igår: Nää

IMORGON
7. Är det:
Torsdag

8. Planer: Matte prov på morgonen, träna, va med i tidningen, hem?
9. Något tråkigt som händer imorgon: Matte prov


FAVORIT
10. Nummer:
Har inget som ger mig tur.. men 15.
11. Färg: Svart eller miltiär grön
12. Årstid:  Sommar !
13. Saknar du någon? Ja sa jag ju
14. Humör för tillfället? TRÖÖÖÖÖTTT

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse? Tappa mobilen i golvet
16. Vad åt du sist? Frulle !
17. Vad irriterar du dig på? en person. och när någon smaskar, eller när en näsa låter
18. Tror du på distansförållanden?

19. Vem tänker du på just nu? ingen?

20. Tror du att personen tänker på dig med? haha jaaadå
22. Vad gjorde du igår kväll? Hm, kollade på tv åt och sov!
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma har jag hört ibland
24. Ler du ofta? haha, jag tror det

25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet? kärlek eller kreativitet

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja-adå
27. I vems säng sov du i igår natt? Vet inte riktigt, den jag sover i hos pappa
28. Vilken färg har din tröja? Brun? beige?

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? ja

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? för många gånger
31. Gråter du när du skadar dig? Ibland kanske de kommer en tår eller två:)

 

GLÄDJE
32. Är du en glad person? YEEEE
33. Vad gör dig glad? Mina vänner, mamma och pappa och när jag gör bra i från mig:D
35. Är lycka överskattat? nej?
36. Kan musik göra dig glad? ja!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?
aa

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Jaa
39. Har du en flick/pojkvän? Nej tacka gud


HAT
42. Vem hatar du verkligen?
ingen nämnd ingen glömd
43. har du någonsin gjort en hat-lista? haha ja i kjula skolan
44. Är du en mobbare? Nej jag är snäll!
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? JAAAAAA
46. Har du blivit sviken någon gång? aa

SKOLAN
47. Gillar du skolan? Nej inte nånstans
48. Favoritämne? Rast? ne men kanske psykologi

49. Värsta ämne? matte såklart

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0