Jackpot jack pot, på fredag på fredag

My mami ringde mig nyss och gav mig glädjande nyheter, på fredag skall vi till huvudstaden igen för att handla lite grejer inför den stooora skolstarten! Och jag kan inte bli gladare. Dock betyder det att jag inte får sova ut varken i morgon, eller i över morgon.. Men har ju sovit ut hela sommar lovet så ska nog inte klaga. Betyder även att det är sommarlovets sista helg, fäller en tår eller två gör jag. Nästan.

Ska bli skönt att komma hem ikväll, även fast kvällen enbart består av plugg. Jag ska fan klara det här jäkla provet nu, annars vet jag inte vad jag gör.. 

Nu måste jag fortsätta jobba! Have a good day babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0