jag sitter här och steker i mitt egna lilla kontor

Jag gillar att ha ett eget kontor och sitta och flytta papper från en pärm till en annan. Det känns lite som när man lekte kontor när man var liten för att man ville känna sig vuxen, och nu sitter jag här och steker i mitt egna lilla kontor ;) Låter lite som det är mitt föralltid, men det är ju mitt tills på onsdag i varje fall, hehe. Och mitt i stockholm ligger det också vilket är en fördel för på lunchen hann jag införskaffa mig ett par glajjor, och då blir emelie glad.

Och apropå onsdag så börjar jag skolan på torsdag, typ.. Har avgörande matteprov, nerrig är jag men jävligt taggad också! Riktiga skolan börjar dock nästa måndag, otaggad som fan. Eller njae inte som fan, längtar lite men vafan sug av något..

Eftersom jag inte har nåt att göra för stunden så kan jag informera om att jag ska till lupan på kräftskiva på fredag, WII! Något att se fram emot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0