Schitzo dag

Dagen har varit... Lång. Den var jävligt lång tills vi kom till vilsta med handbolls smidarna, då hade vi riktigt roligt och då gick den fort helt plötsligt. Sen var det slut och då började det regna, då blev dagen lång igen. Schitzo  dag säger jag då.

En glad carl i vilsta idag
 

Efter skolan gick förresten jag och louise på stan en sväng, fick med mig en tröja och en go subway macka hem! När jag skulle lägga in tröjan i garderoben så fick jag ryck och börja rensa hela skiten. Fick ihop två stora påsar som ska ärvas, känns bra att dom används av någon annan eftersom dom aldrig använts av mig.. Skandal Emelie, skandal.
 
Den här saken kommer jag ALDRIG att göra mig av med. Nog det bästa jag gjort i mitt liv faktiskt.


Kommentarer
Postat av: EKP

sjukt kul va de =) <3

2010-08-26 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0