Dan före doppardan

Det är dan före doppardan så denna kväll har jag slagit in allaaa våra klappar! Klappat och klart! Imorgon bär det av till mormor för att fira jul, ska bli gott och kul att träffa alla mina kära släktingar. På kvällen hoppas jag att det blir tomteporr med mina bästa vänner. Och tomteporr är inte som det låter för er som ej fattar. Det är lite internt men ni som var med på förra julaftons natten förstår!!

Igår firade vi att det var onsdag, att lovet började och att det bara var 4 dagar kvar till sälen! Så vi drog ihop ett gäng smidare m.fl. och var hos Anton H, bugar och bockar för att man fick komma, kul var det :)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer känner jag. Ska titta sagan om konungens återkomst och sen sussa, natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0