Mmmmm love it

Heeej alla vänner. Här i Sälen har vi det bra. För igår fick jag åka snowboard, första gången på riktigt länge och det kändes skit bra! Glad blev jag och ramla gjorde jag också. Så idag har jag ont i rumpa knä och armar.. Men det vare värt! Fick nya grannar igår också, helt okej med 11 Boys som grannar vaaa! Nej men va tusan. Vet knappt vad de är för dAg. Har jag fel om jag tror att nyår är imorgon? Sjukt i så fall. Att alla planer för nyår är klara nu också gillar jag som fan. Ni undrar säkert hur fan jag orkar blogga här men jag har faktiskt ingenting annat att göra när alla här mår som dom mår på mornarna. Jaja. Ska nog sussa nu faktiskt:) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0