gryyym helg

hej på er. im back in kjula igen. helgen var helt jävla underbar, vill redan tillbaka..
i alla fall. vet att ni vill ha lite ointressant skvaller om helgen! fredags kom vi dit och då var jag så trött efter veckan så jag orkade inte göra nånting, satte mig i korgstolen framför brasan och däcka direkt.
vaknade lördag morgon och åkte iväg till gesunda för att åka lite skidor, och denna gång hann jag åka snowboard också. blir bara roligare och roligare det där alltså. och nu längtar jag till åre för då ska hanna och mikaela lära sig också! glää jag blir! 
idag var också mysig, skoter picknick och ätit massa onyttigt. thats how i like it. skoterpicknicken gick lite fel, de skriver jag om snart.

tog givetvis massa bilder också
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0