haha

den roliga saken var att vi har fått en ny tränare! mycket nöjd, mycket nöjd. detta blir nog super bra tror jag. hoppas på att kunna börja längta till träningarna igen =)
och en till rolig sak som jag kom på! vi har fått tillbaka vattneeeet! schysst ju, duschade nyss i kokhett vatten. de var bra skönt hörrni.

för övrigt håller jag på o packar väskan till helgen. 100 tjocktröjor, 100 mjukisbyxor, raggsockor, mössa och vantar. man kan säga att jag förbereder mig väl inför 35 grader kallt klimat där borta i dalarna. kommer bli en fet väska. men ska bli sjukt kul med lite skidåkning så its all worth it :) nu tänkte jag göra klart mina ärenden här ute i stugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0