Those will be the best memories


En av alla vilda partynätter med victoria


ÅHUS


ÅHUS


Kvällen hos mig med favoriterna


En av dom roligaste kvällarna hos hellberg


Hos hellberg igen


Alla partaj


Midsommar


Alla förfester hos bästa


Skorna som efter många om och men blev mina!


Lollos och mina år i skiftinge tillsammans


Alla flippade kvällar med hanna såklärt


Och alla flippade kvällar med mina små pojksnopps


Tysklaaand


Rhodos och kreta med världens bästa kusin


SMID


Götebörg med lollo


Allt skratt och damp med de bästa


Hehe där låg du bra. Alla gånger hos lovisaaa


24 timmars för fa-an


Haha, bästa kvällen


Alla grymma rehabhelger


Alla minnen med laget


Och nu orkar jag inte mer..





Ingenting slår minnena med dig Victoria. Jag saknar dig stumpan, kom hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0