Mobil logg söndag morgon

Fastna för det här med mobillogg så kände för att dra upp ett inlägg nu när min kära vän Hanna ändå ligger och snarkar! Stackarn hon har haft en tuff natt.. Dagen i stockholm igår var sinnes bra, hittade mina dröm skor och mycket annat också! Skrapade också ihop lite julklappar till tjocka släkten vilket kändes skönt! Kvällen började bra och slutade kanske lite mindre bra. Den här staden är så död så jag ska nog vara nykter tills linns maskerad. Inte långt kvar nuuu! :) nu kommer snart mamma och hämtar mig och då ska jag nog tjata till mig en kebbe, för på tisdag gör jag ett nytt försök på en nyttig vecka då gäller att fetta tills dess! Ikväll ska jag till Carro med underbara vänner, like it a lot! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0