sov då

Åke och philip åkte för någon timme sen och endå är jag fortfarande vaken? Jag skulle ju sova tidigt idag men det gåår inte!! Får panik för jag vet hur jobbigt det blir att komma upp imorgon bitti. Så därför skriver jag detta inlägg i väntan på att tröttheten ska komma. Smart jaa.

Hur som helst spelade jag och åke tetris i timmar kändes det som så nu ser jag inget annat än alla pinnar osv i huvudet.. Men behövde lite skratt och sånt där, så tack för det och puss på er mina favvisar.
Nej nu måste jag somna oavsett om jag är trött eller inte, bläää puss hej gay

 




Och får inte glömma. Idag fyller min älskade, underbaraste brorson ett år!! Helt sjukt vad fort tiden går!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0