FULLSPÄCKAT

Hej hej bloggen. Sitter nu i bilen på väg hem till Kjula, måste säga att det är otroligt skönt att vara på svensk mark igen trots att det ösregnar! Hade dock varit mysigt med en fin sommarkväll då jag ska på kräftskiva ikväll med mina bästaste som jag saknat så mycket. Blir dock en tidig kväll för mig för imorgon ska jag upp tidigt för att gå på turboteori.. Wiho, precis det man vill göra när man varit borta i två veckor. Not. Sen blir det hem i någon timme och sen ut till Elias förmodligen där det är galej. Söndag får jag besök av big Mike och sen börjar skolan nästa vecka som även är full av körlektioner. Fullspäckat schema? Jo men det kan man väl säga.... Nästa helg(tror jag) är det Stockholm som gäller med mina homies. Nä, det här är väl det sista ni hör av mig på ett tag. Lev väl kära läsare, man lever bara en gång! Kram puss och nyp i rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0