BRA SKIT

Gårdagen blev precis lika bra som jag hoppats, om inte bättre! När jag jobbat klart åkte jag hem och väl hemma är min fina pojkvän och väntar på mig. Mami hade köpt kebab till mig också, söt som hon är. Gott var det.
Innan det var dags att åka in till Henis för förpärla så hann vi mysa en hel del. Helt sjukt vad jag saknat min bebis så det var lite tungt att åka ifrån honom. Hur som helst så rullade kvällen på och den blev sjukt lyckad! Som alltid grrrrym förpärla med smidarna, och sedan en hejdundrans utgång! Tackar både Helena och Linn för kalaset!!

Idag har jag och Keffe bara myst hela dagen. Varit en sväng på tuna park också, eller "tonfiskparken" som han så fint trodde att det hette. BRA HELG HITILLS, för att vara kortfattad! Nu ikväll ska jag bara mysa, är för trött för något annat. Så jag och Anna ska bara köpa gott gott och njuta av lördagskvällen i ära!

Nä, dags att åka nu. Blev en liten uppsats, de får ni allt leva med ;)





hahaha så jävla ful sista bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0