VARNING FÖR UPPSATS

Har haft en så jäkla bra dag hitills så de är nästan obehagligt! Började fint med att min boyfriend pratade i sömnen och finns ju inget roligare än det. Sen åkte vi in till stan o klippte av honom håret samt shoppade lite smått o gott, och de finns ju inget som är roligare än det. Nu har han åkt o jobbat och jag är på väg hem till Skogås! Ska först sola och sen ska jag bara koppla av, titta på film o spela lite supermario. HUR KUL? Fixade också klipptid hos Kevins mormor imorgon så håret ser lite bra ut tills nyår också. Guld! Sen blir det hem till Eskilstuna o mina babes, sen tillbaka till stockholm lagom tills nyårsafton! Har haft såna här super dagar ända sen i fredags, bra tider med andra ord. Måste vara för att det är lov. Ska förresten visa upp stolt vad jag fick av kevkev i julklapp sen. Han är ju för söt, finns ingen som kan göra mig lyckligare! Nu ska jag gå av tunnelbanan. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0