Du däremot, mmm

Sitter i bilen på väg hem från en behövlig helg i Dalarna. Igår blev det skidåkning i ovanligt sköna backar och idag blev det en liten scootersemester med lilla familjen. Summan av kardemumman är ju faktiskt att det är söndag idag och det är ju mindre roligt eftersom jag verkligen inte vill till skolan imorgon.. Orkar inte. Tur i alla fall att jag har världens underbaraste människor runt omkring mig:) En sak som är ju att det är solsidan ikväll! Glaaa jag blir! Blir till att krypa ner i soffan o kika. Om man blir ensam eller inte får jag se, för tillfället HATAR jag att både vara och sova ensam. Eller jag vene. Kanske blir skönt att vara ensam iallafall. Ne nu vet jag inte vad jag snackar om. Ska sussa nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0