Like I'm indestructible

Sitter i min lya och tittar ut på det fina vädret. Men blåser gör det så tänker då inte röra en fena där ute. Skulle inte sitta fel med en solsemester nu, eller en semester vart som helst. Längtar till helgen för då är det dags för att komma bort och få leva loppan!

Har sån sjuk ångest att skolan börjar snart också . Vill verkligen inteeee dit. Får hjärtklappning och någon slags av panikångest tror jag. Måste hålla mig underhållen idag men verkar inte vara många som vill göra något. Så får underhålla mig själv och göra mamma en tjänst genom att STORstäda mitt hus som hon själv kallar det. Jag som bara gillar att städa när det inte är någon som tvingar mig till det.. 




Saknar spaninen..


Kommentarer
Postat av: limpo

vill tillbaka!

2011-01-10 @ 17:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0