Skön dag ja

Jag har nog aldrig varit såhär hungrig. Tur att det står en lasagne i ugnen tycker jag. Annars har dagen varit mys, har träffat efterlängtade vänner, solat, ätit subway, vart på körskolan och träffat älsklings freddie och comp. Kan det bli bättre? Nej. 
Igår kväll var jag med Fanny och Tove också, satt uppe till halv två och pratade om exakt ALLTING mellan himmel och jord. Behövligt må jag säga. Nu svälter jag ihjäl tror jag, höres!
 

Jag hör hur den här maträtten ropar på mig lite smått. Det är dags att äta lite av Marans mat snart känner jag, finns inget bättre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

rikligt med beasås, såska det vara

2011-01-11 @ 00:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0