Untstag

Ligger i sängen och mår illa efter nudlarna jag tryckte i mig vid fyra, det är det enda jag ätit idag för min matlust är total veck. Bara o hoppas på att pencelinet börjar verka snart. Glad är jag i alla fall att huvudvärken från igår är borta, aldrig haft sån jäkla huvudverk alltså. Nåväl.

Har försökt söka lite jobb över internet nu på kvälls kvisten Och man förstår ju inte direkt mycket utav företagens hemsidor. Dumt att bara göra så folk förstår exakt vad man ska göra istället för att kräva massa registreringar på ditten och datten.

En till sak jag vill göra förutom att tjäna pengar är att träna. Jag vill röra på mig och tjäna mig fräsch! Usch för detta virus skit jag har i mig. Dags för en dusch, inte lukta usch! Man vill ju inte vara en swettmonkey ;) Internt, grattis till er som förstår! KRAM DÅ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sök på parken zoo ;)

2011-01-12 @ 21:46:06
Postat av: Hannalunkan

Jag vet, jag vet!

2011-01-13 @ 07:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0