I WOULD LIKE TO BE SOMETHING TO SOMEONE

Nyligen hemkommen från den mysigaste kvällen på väääldigt länge! Vi var ett gäng hos Oscar i björsund och åt god mat, spelade kubb, badade bastu och bara satt och umgicks. Helt otroligt mysigt var det!

Har moffat för mycket godis och cola på senaste tiden, visserligen har jag tränat regelbundet men man känner ju sig inte nå vidare fräsch. Så från och med nu blir det inget mer sådant på ett tag, nu börjar mitt nya liv för typ... hm, sjunde gången? Haha. Ska spara alla pengar jag har också så jag har råd att göra allt jag vill göra, för allt som är roligt att göra kostar ju har jag märkt. Typ som paintboll, resa eller typ att åka till gustavsvik? Allt kostar, sug säger jag bara.

Nä, dags att slagga. Tack homies för denna kväll, godnatt!




Så jävla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0