Svart på vitt

Ligger här i mitt mörka rum och filosoferar. Tänker på hur roligt jag haft de senaste dagarna men också på misstagen jag har gjort. Samma sekund som jag var klar med tänkandet sä bestämde jag mig för att det inte är någon ide att gå o grubbla över dessa misstag. Dom är en del av mitt liv nu och det är något jag inte kan ta tillbaka, hur mycket jag än vill och försöker. Istället kan jag lära mig av misstagen och titta framåt. Så det är vad jag ska göra. Jag ska gå vidare. Självklart kommer det bli svårt, och ångesten kommer krypa upp väldigt ofta men då ska jag fokusera på de sakerna som jag mår bra av att göra. Detta är ändå mitt sista sommarlov och jag tänker göra det absolut bästa av situationen. Imorgon drar jag till Partille och tänker ha the time of my life. Jag är färdiggrubblad och är redo att gå vidare! Tack bloggen för stödet, nu ska jag börja packa! Kram från en djup Empaboom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0