CONFUSED

Har ett säkert jobb här i Rhodos om jag vill, men vågar jag? Kan jag? Viljan är det ingen fråga om, har inte velat något mer på väldigt länge. Men allt krångel som tillkommer, riskerna, blir det för mycket? Väger nackdelarna mer än fördelarna? Jag är sjukt förvirrad, funderar på om jag ska åka hem en vecka och tänka för att sen åka tillbaka igen när jag vet de exakta arbetstiderna, löner, hemkomsten, boende osv osv. Det är också så mycket andra tankar som snurrar i skallen på mig så jag vet knappt vad som är höger eller vänster. En sak är säker och det är om jag åker hem på onsdag, så kommer jag ångra mig resten av mitt liv. Ibland måste man ta chanserna när man har dom för ibland kommer dom bara en gång. De sägs ju att man ska ta risker, lev i nuet, no regrets o hela faderullan men satan vilket svårt beslut detta kommer att bli..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

stanna. även fast jag vill att du ska komma hem så att vi kan resa tillsammans så snart som möjligt, men för din skull, stanna :)

Pussss

2011-06-19 @ 23:46:50
Postat av: Bea heimann

För Guds skull kvinna!! Stanna! Tveka inte ens, de är nått du Kommer få ångra föralltid annars. Den här chansen kommer aldrig igen så ta den! Herregud, do it! No regrets

2011-06-20 @ 10:21:41
Postat av: Anonym

Ända sedan jag såg dina status uppdateringar om att du möjligtvis skulle få jobb i Rhodos, har jag varit hur avundsjuk som helst. Att få en sådan möjlighet är helt otroligt och jag skulle inte tveka en jävla sekund på att stanna. Vad finns det egentligen i Eskilstuna som skulle kunna få en att stanna hemma, ingenting förutom sina vänner. Och dina vänner kommer fortfarande vara kvar och kan även komma och häsla på dig. Om du inte tar chansen kommer du ångra dig så sjukt mycket efter bar några dagar. Att få stanna hela lovet i Rhodos för att jobba är ju helt jävla underbart och jag lovar dig att du inte kommer ångra dig om du stannar! Vad du än gör stanna för fan!!!!! Jag skulle aldrig tveka, inte ens en sekund på att stanna och jobba. Jag är så grymt jävla avundsjuk på dig så du kan inte förstå. Framförallt på att du får slippa den här staden vi bor i. Snälla tänk igenom det här och stanna!

2011-06-20 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0