Tankar

Tror jag har bestämt mig för att kolla med bossen om det skulle vara okej att åka hem en vecka och sen börja jobba när jag kommer tillbaka. Komma hem, packa om och ha allt bestämt så jag vet vad som väntar mig när jag kommer tillbaka. Tror det skulle vara det bästa! Glömde förresten säga i förra inlägget att det är sjukt kass lön så måste liksom veta att jag får saker att fungera o gå runt när jag är här. Vill liksom inte hamna i svält. Känns för övrigt skönt att passa på att skriva av sig i bloggen nu när man ligger o chillar i solen med en breaser i handen. Villll bara vara kvaaaar här!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man lever bara en gång, testa på nya saker är alltid bra och den chansen får inte många. Ta chansen och gör de till de bästa. Bra merit om inte annat

2011-06-20 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0