Tisdag

Detta inlägg är tillägnat felicia som klagar på dålig uppdatering trots att jag varnade om det innan. Men vad gör man inte för sina fans ;) Skämt o sido, ligger på flodmans gräsmatta och solar helt ensam medan mina vänner roar sig på sjön.. Inte kunde man haka på för vissa har faktiskt ett körkort att jobba på.. Körlektion 14.00, lagom oskönt. Efter det tänkte jag ta en liten joggingtur/powerwalk tills mina sambos har tränat klart! Nåväl. Längtar iaf tills imorgon, inte mer med det. Kommer bli maxat återigen. Nu orkar jag inte skriva mer, hoppas du är nöjd fellan :-) PUSS

Kommentarer
Postat av: Fellan!

Lite seg respons från min sida men TACK EMPA;) mycket nöjd!!

2011-06-12 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0