Let's make a long story short

Och så var man hemma i kjula igen. Vill inget annat än att åka tillbaka till Rhodos eller till nåt annat varmt land. Känslan av att gå ut på parkeringen på arlanda i shorts och linne, och känna håren resa sig på benen för att det var så jävla kallt, var inte okej. Så ska kolla upp allt med boendet i Rhodos och samma sekund som det löser sig ska jag boka en enkelbiljett tillbaka!

Nåväl. Veckan som gått har varit så jävla braaaa.
Har gjort allt från att åka trampbåt, shoppat, fort runt i värmen och dillat om jobbet, bestämt mig för att stanna kvar i rhodos, bestämt mig för att åka hem, solat, badat, festat, spöat hasse i ölhävartävling, haft tequilarace med familjen och sist men inte minst mått bra med människor jag tycker om♥ 







Orkar inte lägga upp mer, lär komma på fb sen. Nu: sova. 
Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0