Äntligen

Äntligen är dagen över.. Softilerar hemma i väntan på mina tjocka killar ska komma hit. Och jag bara njuuuter av att slippa tänka på att jag har fyra prov imorgon. Nu är det i alla fall fyra dagar kvar till nästa prov, så kan slappna av för ikväll i alla fall. För övrigt gick alla prov idag åt skogen, och får jag icke godkänd på nån av dom så tänker jag skylla på lärarna! Så de så.

Är hur som helst sinnes glad att det är helg imorgon, och känner på mig att det kommer bli en bra sådan! Blir nog både mys och partaj, precis som jag brukar vilja ha det. Men det är en skoldag imorgon också, o den består av bowling, film och engelska. Där har vi en nöjd tjej! För en gångs skull.

Bloggen tackar också Petra som ändrade header åt mig, thääänks mate! Gulligt av dig



Mina snygga vännor på deras stora dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0