I just realized

Har precis tagit en pluggpaus. Och kan ju säga att jag har så det räcker och blir över, men jag kämpar på jag.

För övrigt har jag kommit på ett par saker idag

- Har snackats mycket om rhodos idag och jag har tänkt på hur underskattat det stället är. Det är helt klart min favorit stad. Där finns det allt! Fest, avkoppling, god mat, trevliga människor, fina stränder! Jag nästan ryser när jag tänker på det för jag vill bara dit nu nu nu. Så bara för det är så underskattat så säger jag i detta inlägg: alla som tänkt på att åka dit men tvekar - ÅK DIT!

- Apropå snack så är det fan det värsta jag vet. Hatar det. Och som jag sa i föregående inlägg: jag hatar denna stad just nu. Vill flytta till nåt bättre vilket nog inte är så svårt att hitta..

- Jag mår nog som bäst när jag är med min familj/släkt. Med dom lyckas jag koppla bort precis allting, ni är bäst!



Anna och min fina brorson som jag älskar sååå himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0